luni, 3 februarie 2014

De la brunet la blond

Buna, au trecut aproape 2 ani de la postarea in care v-am spuns despre incercarea mea de a ajunge de la brunet la saten(http://natalyblog6.blogspot.ro/2012/06/de-la-brunet-la-saten-deschis-cu-loreal.html) .Din pacate nu v-am  mai tinut la curent cu starea parului meu, dar vreau sa va anunt ca am ajuns la o culoare care sa ma multumeasca.Inainte de toate: nu sunt profesionista in materie de par, nu am consultat nici un profesionist, nu spun ca acesta este modul corect de a decolora parul, acesta este felul prin care am reusit eu sa scap de brunet.

Dupa ultima postare am mai facut o decolorare tot cu l'orealul eclair clair si m-am vopsit cu un blond mediu de la garnier ca sa imi uniformizeze culorea si arata cam asa(imi pare rau de calitatea pozelor) :
poza este facuta in ianuarie 2013












Dupa atat decolorat si vopsit, varfurile nu aratau foarte bine si am inceput sa il tund treptat 3-4 cm la fiecare 2 luni. Asa am reusit sa scap si de varfurile despicate si de castaniu pe care inca il aveam.

In luna aprilie parul meu arata cam asa:


Vopseaua incepuse sa si decoloreze varfurile erau tot o nuanta castanie.










La inceputul lunii iulie am inceput sa folosesc samponul de la balea more blond pe care l-am folosit pana la terminarea recipientului.Daca incercati samponul va sfatuiesc sa folositi si un balsam pentru par blond sau decolorat(eu am folosit l'oreal elseve color-vive) pentru ca usuca putin parul.
.Dupa ce am folosit samponul parul meu arata cam asa:

















Asta a fost povestioara despre tranzitia mea de la brunet la blond.
Pana data viitoare va pup si va doresc o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu