luni, 6 februarie 2012

Review: Fond de ten l'oreal matte morphose

Buna fetelor astazi am decis sa fac un review fondului de ten l'oreal matte morphose.

In primul rand dupa cum ii spune si numele este nu fond de ten spuma deci nu are o acoperire foarte mare eu as spune ca are o acoperire mica spre medie asa ca nu l-as recomanda persoanelor cu tenul acneic.Eu am un ten predispus la acnee si il folosesc de obicei vara(de aceea al meu este o nuanta mai inchisa) cand tenul meu arata mai bine si cand nu imi doresc o acoperire mare.
Ei promit 12 ore de finish mat, eu am tenul gras deci nu tine in nici un caz 12 ore dureaza cam 4-5 ore pana cand incepe sa imi lucasca fata .
In mare parte sunt multumita de el ,singurul lucru care ma deranjeaza este recipientul care are o forma patrata si este greu de scos fomdul de ten din colturi.


Pret: 50 lei
Greutate: 20 ml
Nuanta pe care o am: 200 apricot beige

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu