joi, 23 februarie 2012

Haul: Pensule elf si baton 3 in1

Buna fetelor astazi am primit coletul de la elf. Mi-am achizitionat 5 pensule: 4 pentru ochi si una pentru fata si un baton  3 in 1 in nuanta Lilac Petal.
Prima pensula este pensula pentru pliul ochiului: este o pensula micuta perfecta pentru pliul ochiului.Fardul se aplica foarte usor cu ea si este foarte precisa.
Pensula pentru aplicare fardului in linia ochiului ajunge cu usurinta in interiorul si exteriorul liniei genelor pentru o aplicare fina. Este foarte buna si pentru tus gel si pentru fard.
Pensula pentru blending este moale si perfecta pentru amestecarea culorilor si estomparea liniilor dure.
Pensula "defining eye" are perii matasosi care ofera contur in pliul pleoapei sau sub spranceana.
Pensula mixta este perfecta pentru blush si bronzer,este micuta si perfecta pentru cutiutele lor de blush.
Sunt foarte multumita de pensule, raportul calitate pret este excelent.Si sa nu uit pensulelor nu le cad perii.

Si am mai achzitionat batonul 3 in 1 in nuanta liliac petal. Initial vroiam in spotlight sa il folosesc ca highlit dar nu il mai aveau in stoc, am fost putin dezamagita dar aqm decis sa imi iau alta nuanta.
Are un miros cam ciudat dar dupa ce il aplici dispare. Culoarea este superba si rezita pe fata aproximativ 4 ore.


 Toate produsele au fost la pretul de 8 lei.


2 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere. Si eu am atat pensulele de care sunt multumita cat si batonul tot in nuanta liliac petal pe care nu il prea folosc.. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. eu inca nu mi-am achizitionat de la elf..desi ma bate gandul..momentan folosesc unele de la oriflame si sunt bune, doar ca pentru fard mai vreau :P

    RăspundețiȘtergere