miercuri, 8 februarie 2012

Rujuri rimmel 140 kiss me,006 pink blush,240 undressed swatches

Buna fetelor, astazi vreau sa vorbesc despre 3 dintre rujurile mele preferate de la Rimmel London.
Primul(kiss me) este din gama colour show off ,l-am cumparat din B&B cu 24 de lei. Spre surprinderea mea rezista pe buze mult mai mult decat celelalte 2.Are un finish destul de mat,este un rosu corai destul de aprins si un miros sfresh subtil.
Ultimele 2(undressed si pink blush) sunt din gama lasting finsh le-am cumparat din DM cu 22 de lei fiecare,rujurile au o textura fina si cremoasa , au un miros subtil destul de placut ,cel putin pe mine nu ma deranjeaza.Cei de la rimmel promit ca rujul rezista pe buze pana la 8 ore...;)) ei acum sa nu exageram in nici un caz 8 ore nu rezista, tin maxim o ora pana atingi buzele de ceva.
  
Udressesd este o culoare nude-maronie perfecta pentru orice machiaj al ochilor.
Pink blush este un baby pink foarte dragut defapt este preferatul meu dintre cele 3 si cel pe care il port cel mai des.




Vreau sa imi cer scuze pentru starea buzelor mele ,sunt foarte uscate din cauza frigului. Mi-am achizitionat de curand vaseline si incerc sa le "salvez";))

2 comentarii:

  1. such nice and perfect coloured lipsticks *_*
    they're really pretty!

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac toate 3 culorile si sunt foarte pigmentate, nu am incercat nici un ruj rimmel pana acum, cred.. :*

    RăspundețiȘtergere