miercuri, 15 februarie 2012

Review: STAY MATTE POWDER

Buna fetelor, vreau sa va impartasesc parerea mea despre pudra rimmel stay matte. 
Din punctul meu de vedere este o pudra buna, nu perfecta dar buna.
Cei de la rimmel spun ca o sa matifieze tenul pana la 5 ore si sa reduca vizibilitatea porilor, pentru mine, avand in vedere ca tenul meu este destul de gras, il pastreaza  mat aproximativ 3 ore si nu mi se pare ca imi ascunde porii.Are o textura foarte fina si cand o aplici pe fata are particule foarte fine de sclipici, dar nu foarte strident adica nu arati ca un "disco ball" sunt foarte subtile.
Am o singura nemultumire cand ramane mai purina in cutiuta la primul impact cat de mic se sparge tot produsul.

Nuanta pe care o am eu: 003 peach glow

Pret: 25 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu